Nekad koolaidman | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

koolaidman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162111858/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian djusberg

Vad är ditt discord namn? KOOLAIDMAN #4459

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2007

Berätta om din karaktär. när max var yngre hade han det svårt hans pappa var aldrigt riktigt där för han och hans mamma tog droger han hade också en storebror som var med i ett gäng och han satt oftast inne i fängelse för alla olika sorters brott. när max blev 7 och börja skolan hade han det svårt han blev oftast mobbad för hans intressen och andra vid högstadiet fick han veta att han hade ADHD vilket förklarade hans grova aggresionsproblem vilket ledde oftast till bråk eller slagsmål när han blev 19 hade han suttit i fängelse två gånger för hot mot tjänsteman och narkotikabrott när han kom ur fängelset tänkte han vad framtiden var för han nu?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli medlem för att jag kommer bidra med mycket mer till alla på servern och ge en bättre rp upplevelse till andra på servern jag kommer bidra med bättre RP senarion till dem andra till ex polis senarion eller gäng våld mm

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag känner att unive är en extremt bra server och det skulle vara najs att bli whitelistad på servern för att det skulle finnas mycket mer att göra

Hur hittade du Unive? efter jag ladda ner fivem så sa vissa av mina kompisar att vi skulle köra på unive och så tyckte jag den var extremt rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med min RP på denna server är nog att bli kriminel med mina kompisar och att starta ett gäng med dem samt ha så roligt som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skapa en bra RP upplevelse för alla på denna server och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är bara unive eftersom jag har skaffat jätte många vänner och har kommit so långt på den så det hade var onödigt att byta server där och tycker det är en fett najs server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka