Accepterad koolaidman | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

koolaidman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162111858/

Ditt Hex-ID: 110000147a2b772

Vad är din discord tagg? KOOLAIDMAN #4459

Vem var det som bannade dig? wagner

Hur lång tid var din ban? 23 timmar 59 minuter och 59 sekunder

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bär inte tjänstevapen när du inte är i tjänst

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade en tazer på mig och jag hade inte rätt sorts kläder på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börja med att jag stog vid piren med mina två kompisar lars och olof sen blev jag utrokad så jag tog upp min radio och så att jag går i tjänst efter jag hade sagt det får jag ett samtal via växeln jag svarar efter som jag sa att jag var i tjänst jag skulle bara hämta kläderna och sånt grabben i telefonen säger att han är kidnappad jag säger ju till han att ringa polisen men han sa att dem inte svarade så jag frågar vart han sist var han säger att en grå bmw m4 tog han vid arbetsförmedlingen så jag åker ditt jag hittar bilen och kör efter den dem kör ut på motorvägen och krokar i full fart jag stannar påm sidan av och säger åt dem att kliva ur bilen han gör det och jag ber min kompis lukas som också jobar där komma och hjälpa när han kommer ser kidnapper det och börjar springa ifrån oss men jag springer efter jag tar upp min tazer och skjuter mot han men missar jag forsätter springa efter sen blir jag frozen och sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban jag fattar exakt varför jag blev bannad det var jag som gjorde fel jag skulle tagit på mig kläderna först jag trodde att man fick ha tazern i rygsäcken när man var ur tjänst och inte ha den i hotbaren

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är typ små felaktiga bans några failrp ooc med mera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat tagit på mig mina securitas kläder innan det och då tagit gärnings mannen i stället för att åka efter han i civil kläder

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att alltig ta på mig rätt kläder när jag är i tjänst så det inte blir såhär igen

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd
Vill att du aldrig bär tjänstesaker när du ur tjänst först med kläderna sen tar du med dig dina tjänstesaker!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka