Nekad Konungen123 | Ansökan till Servervakt [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konungen123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? konungen#1112

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar börjar jag spela runt 16:00 och spelar till 22:00.
På helger börjar jag spela runt 12:00 och spelar till natt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? det är lite oklart men gick med i januari och blev nog medlem i april, kanske var det innan eller efter har inte riktigt koll

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte att ladda upp så jag skickar bilden på mina banns till den som läser denna ansökan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift är se till att andra på servern mår bra och känner sig trygga, en annan uppgift en servervakt har är att se till att folk som lallar eller inte beter sig på servern får rätt åtgärder på grund av att servern ej tillåter nått lall. tycker även själv att det är viktigt att man tar ansvar över sig själv när man rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag spelar otroligt mycket på unive och märker att det finns en del lallare överallt därför är det viktigt att en servervakt finns i närheten som kan stoppa lallare från att förstöra scenarion tex.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är tex om en servervakt skulle banna en annan person bara för att den servervakten inte gillar den personen. abuse är tex om en servervakt skulle revva andra personer för många gånger eller bannar och kickar folk lite höger och vänster.

Nekad, utveckla Förklara vad för uppgift en servervakt har och Varför vill du bli servervakt på servern?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka