Accepterad Konungen123 | Ansökan till Servervakt [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konungen123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? konungenz#8973

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar går jag in på unive runt 16:00 eller 17:00 och spelar till 22:00. helger spelar jag från 12:00 till 02:00. så är aktiv så mycket jag kan. spelar mest unive av alla spel jag har.

Hur länge har du varit medlem på Unive? mitt nya dc konto gick jag med i april men blev medlem på unive i januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga in bilden så skickar bilden till den staff som läser detta.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift enligt mig är att de hjälper till och ser till att alla mår bra och att de inte finns så mycket lallare som förstör för andras rpande. det händer att det kommer nån lallare som börjar skjuta random och de inte är krim då är det bra att servervakter finns så de kan tas bort.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är mycket aktiv och ser många som lallar och inte kan bete sig på servern, därför vill jag ha tillgång till att kunna lära dem att de de gör är fel och om de fortsätter blir de bannade.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption skulle kunna va att banna eller kicka folk helt utan anledning, typ att de kickar eller bannar en bara för de tycker att den personen är en idiot till exempel. abuse är tex att man revvar sig själv för man vill ha mer hp eller att man har slut på mat o så. abuse är också att man skulle revva sin kompis bara för de har lågt hp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka