Nekad Konstiga | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Konstiga

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198973297555/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? konstiga#2031

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Lucas Granate och är extremet höjd rädd, men han älskar sport bilar. han älskar ljudet på sportbilarna när man varvar motorn, men han är rädd för att kråka och behöva åka in på skjuk huser. Han har flera hobbys men några av dom är att cykla det brukar han göra så ofta han får, han har också ett intrese i paint ball han tycker att den adrenalinboosten är riktigt nice så han kör paint ball nästan varje dag. han tycker också om att vaska guld, på grundav den kännslan när man får up en stor guld klimp. Min dröm är att Jobba som polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös Rp spelare som vill förbättra Rp här på unives roleplay. jag har spelat ett par dagar nu och jag tycker det är otroligt kul. jag vill okcså jobba på polisen eller mekonomen eller vart dom än behöver personal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket rolig rp och seriös rp. jag skjussar folk om dom frågar. jag brukar också hjälpa folk som inte mår så bra som att ta dom till närmsta apotek eller skjukhus.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna alla och ibland åste manba ge upp.

Hur hittade du Unive? igenom mina kompisar dom hade spelat förut och jag testade det och det var riktigt kul.

Tillbaka