Nekad Konrad32 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konrad32

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad

Vad heter du på discord? Konrad320

Vad är ditt Hex:ID 110000116e78a7c

Ange ditt födelsedatum 15 April 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne då och då när jag inte arbetar eller gör annat på fritiden men kanske 2-3 gånger i veckan

Hur länge har du varit medlem på Unive? Flera år sen 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad flera gånger av olika skäl men ingame står det bara 1 för det tydligen hade rensat systemet.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vakta server när små problem sker eller större när staffs inte är tillgängliga eller om det händer ett problem för dig i tillfället. En Servervakt ska kicka eller banna när någon inte uppför sig och om du anser regelbrottet eller problemet är större en än 60 minuter ban ska du skicka vidare klippet om det fortfarande finns aktivt den funktionen så man ska kunna förlänga en ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har erfarenhet som det och varit staff flertal gånger och vill hjälpa förbättra servern nu när jag faktiskt har fått en chans att spela på unive igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan förekomma när du revive andra personer som inte ska ha de bara för att de frågar, eller att du går och kickar / bannar folk utan att de gjort fel.

Nekad.
Anledning:
Fick en giltig Servervakt ban idag. Vänta 30 dagar efter en ban innan du ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen om 30 dagar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka