Accepterad Konrad.T | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konrad.T

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad Tytow

Vad är ditt discord namn? Korre#1858

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Pontus Guut lämnade sitt hemland för att besöka ett mycket vacker stad, han har talats om denna stad från sina kompisar som har bott i Unive staden länge. De alla berättade till Pontus att det finns så många möjligheter inom staden. Pontus måste skaffa ett jobb för att kunna leva där. Men han vet it riktigt vad han vill bli än men han har några tankat om vad som kanske fungerar för honom. i Polen jobbade han på en bensinmack. Han siktar på något bättre och viktigare jobb i staden. Kanske att bli en Polis som sin Pappa eller vara en Securitas som hans Morbror. Han kommer ihåg när han fick följa med sin Morbror till jobbet på en nattvandring runt centrum och redan då visste han vad man kan bli. Hans föräldrar brukade oftast påminna honom att du kan bli exakt vad du vill bara om du siktar högt inom det yrket. Hans bästa minne från Polen är när han var med Hubert och vandrade runt sitt område. Men hans konversation med Hubert brukade alltid att vara något om att kanske söka till Lumpen som båda så gärna ville. Men hade problem med familjen och de skulle vara svårt att lämna de själva.

Hans Intresse var alltid att hjälpa folk antigen genom rädda deras liv eller att göra saker åt dem. Pontus kommer att flytta in som en 20 årig som har tillgång till mycket. Han har många kontakter i staden så att han kan fixa massa saker utan problem. Men hans dröm är nog att bli en Polis och utmana sin Pappa som har aldrig nått Sheriff nivån inom Polisens myndigheter. Men för detta tillfället så måste han börja tjäna pengar direkt så han har Polis jobbet i lång siktet just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett högt Rp nivå till unive som sedan kanske attraherar fler folk att börja spela på unive. Jag vet hur man rpar bra för att jag har spelat unive rätt så mycket samt att jag kollar på youtubers som gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motståndarnes vinst i scenariot.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade detta till mig.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka