Nekad Konrad | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad

Vad är ditt discord namn? Konny k #1127

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson och han är 27 år gammal och han kommer från Sverige han är född på vrimenvi sjukhuset
i Norrköping. Han har haft en jobbig uppväxt i skolan han har varit stökig i skolan, Han fick dåliga betyg i skolan. Och han älskar bilar speciellt Bmw och Audi då det är hans favorit bil märke. Han bor i en etta och hans föräldrar jobbar med städerska och polis Adams pappa har visat mycket inom polis jobbet så han vet hur allting funkar. Han är en väldigt snäll person som tar mycket ansvar över sig själv han gillar inte när folk säger emot eller bestämmer över han och han har många kompisar i denna stad. Han har själv en tjej som heter Emilie. Han är en ganska så fattig person när han var liten så fick han ett uppdrag att vara springis åt ett gäng han ville tjäna ihop pengar till sin familj som var väldigt fattiga och sedan fick han ihop pengar så att han och hans familj kunde flytta till en ny stad vid namn Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös RP till servern och få många att bli seriösa i sitt RPande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda vinner scenariot och att man själv inte satsar på att vinna att man ska spela så att båda vinner scenarion och man inte bara tänker på sig själv hela tiden och att de är roligt för båda.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom tiktok,twitch och kompisar och jag har länge velat köra på sörvern men nu när jag har spelat länge som icke medlem men jag vill utveckla mitt RP så jag ansöker för att skaffa jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka