Nekad Konrad | Medlem ansökning [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad

Vad är ditt discord namn? Konnyk1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min Karaktär ska heta Adam Karlsson och de ska vara en civil person till en början och bara upptäcka staden och åka runt på lite äventyr. Men efter ett tag ska Adam välja att försöka skaffa ett jobb som kanske bilhandlare eftersom min karaktär ska vara väldigt bilintresserad, men när Adam har testat de så ska han komma in på fel spår och bli kriminell och göra lite brått då och då. Sen så ska Adam gå med i ett gäng och träffa nya människor där och känna hur de känns. Så ska Adams liv rulla på och sen kanske något ytligare händer senare men de är Adams planer :) .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god RP och skriva till exempel report eller hoppa supp ifall jag ser någon annan göra ett regelbrott. Så jag ska bidra med en god rp men samtidigt hjälpa till med att få bort folk som gör regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska göra så något gott händer en själv utan att man ska göra så man ibland själv förlorar på de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA jag har läst era regler. RDM är en regel som innebär att man tillexempel går och skjuter en person utan andledning. Meta gaming är när man sitter och snackar i discord istället för och prata ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har ja jag har rpat i snart ett år och började på denna server och körde här tills kanske höstas sen tog jag en paus från fivem men när jag kom tillbaka så körde jag på Valon, Centic och vation men väljer nu att gå tillbaks hit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag riktigt kan komma på.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka