Nekad Konrad | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/

Ditt Hex-ID: 11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? Konnyk

Vem var det som bannade dig? Jag blev felaktig p bannade för det är någon bugg som händer för några dagar sen blev jag p-bannad helt random och dem i support visste inte häller vad som har hänt och det händer nu också och den är placerad av moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-11 073459.pngSkärmbild 2023-11-08 120342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är ju en bugg som händer att jag blir p bannad fast någon annan ska bli det så det är ju inte meningen att jag ska bli bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt så var det en felaktig pban så igentligen så ska jag inte vara bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för jag var på trygg hansa hela kvällen igår och nu är jag p bannad och det hände bara för några dagar sen och då fick jag unbann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på bilden står det att jag har blivit bannad 95 gånger men som du ser på den andra bilden så har jag inte blivit bannad 95 gånger och den bilden där de står att jag har blivit bannad 1 gång var den som hände för några dagar sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eftersom det var en felaktig bann så hade jag ju inte kunnat göra något annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? det var en felaktig så jag har inte kunnat lärt mig någonting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag och jag kommer inte be någon staff att läsa den utan att ni får läsa den här överklagan när ni har tid :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka