Nekad Konnyk18 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konnyk18

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? ahmados1

Vem var det som bannade dig? Electron AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 234133.pngSkärmbild 2025-01-02 171103.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev ac bannad för att jag ramla under marken när jag satt i ett bagage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte runt i poängplockarnas buggati och då var vi tre stycken men eftersom bilen bara är 2 sitsig så fick jag sitta i bagaget. Då när jag satt i bagaget så ramlade jag helt plötsligt under marken och då så blev jag helt plötsligt ac bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig ban då jag blev bannad av en bugg. Sen gjorde jag en ban överklagan som philip320 godkännde men det var en bugg med ac som gjorde så att han inte kunde unbanna mig sen så hoppade jag support och då drog limpis in mig men han försökte unbanna mig men ac var buggat då med så jag inte kunde få en unbann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare för powergaming, suntförnuft och mild vdm och jag har lärt mig av de misstagen jag begått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom det var en fealktig ban så kunde jag ej göra något annorlunda vad jag vet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att den var felaktig så kan jag nog som sagt inte lära mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka