Accepterad Konnyk18 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konnyk18

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? ahmados1

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 021631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad i 9 dagar för mild vdm eftersom att det var polisjag ock då kände jag mig snäll och hjälpte polisen men då råkar jag köra för nära han som flyr ifrån polisen så att det blir en dsync pitt så att han som flyr ifrån polisen kör in i en väg kant vilket verkligen inte var meningen att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med mina kompisar i sandy och hade det roligt men sen så börjar en person hoppa ut och ta en polis som gissla och kör iväg och då var jag lite förvänad under stunden så jag ville hjälpa polisen så då försöker jag att blocka vissa vägar som han som flyr ej kan köra på men sen så råkar jag åka för nära han så att jag råkar dsynca in i han vilket verkligen inte var med meningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog inte en felaktig ban men jag och staffen ken tog scenariot ifrån två olika perspektiv eftersom att jag valde att hjälpa polisen vilket jag förmodligen inte skulle ha gjort eftersom att nu i efterhand så förstår jag att polisen hade kunnat klara det utan mig. Och ifrån kens perspektiv såg det nog ut som att jag försökte vdma vilket jag nu i efterhand kan hålla med om att det förmodligen såg ut som men det var inte tanken för mig att de skulle se ut så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för vdm, suntförnuft och powergaming och lite liknande men jag kommer tyvärr inte ihåg resten just nu men jag har lärt mig av de flästa misstagen jag begåt och det ska jag setill att jag gör denna gång med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låta polisen göra sitt jobb och låta både polisen och han som flydde hålla på med sitt scenario utan att jag ska störa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är att inte köra för nära bilar vid sånna tillfällen och inte förstöra för andra för nu har jag lärt mig att situationer kan se olika ut för olika personer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka