Accepterad Konnyk18 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konnyk18

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? ahmados1

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 170352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum valde att banna mig för att han trodde att jag var solo alltså inte med något gäng. Men jag var hängis i pp och skulle bli medlem eftersom jag hjälpte pp och backstabbade ett annat gäng så då sa de att jag fick hänga med dem och rulla med de o liknande tills de kunde göra mig till medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med en kompis som också var med poängplockarna och då så stötte vi på några som vi hade krig emot och då blev det en ganska stor skottlosstning och då blev det ett missförstånd eftersom att bubblegum trodde att jag bara åkte runt och sköt folk utan att vara med i något gäng men eftersom att jag var hängis i pp så blev det ett missförstånd efterrsom att jag var med i ett gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då det blev ett missförstånd som jag förstår eftersom att jag inte var medlem så blev det lite oklart ifall jag var med de eller inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad för pwr, suntförnuft och vdm men jag har lärt mig av de misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att det var en felaktig ban så vet jag tyvärr inte ifall det fanns något jag kunde göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet tyvärr inte ifall jag riktigt kan lära mig något men ifall jag kan de så ska jag lära mig det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Ifall ni nekar den kan ni vara snälla och skriva anledningen varför ni neka den då :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka