Nekad Konnyk1 | Ban Överklagan [Crackie

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? Konnyk

Vem var det som bannade dig? Crakie

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-30 161601.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vetinte riktigt varför han bannade mig. Jag blev bannad för att jag tydligen hade all day graphic pack. Men det är ej All day och greaphic packet finns på trippys dc server och de är massor som använder det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive nu efter skolan men då ser jag att jag är permanent bannad ifrån servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det bör vara en felaktig ban eftersom graphic packet inte är all day. Men jag respekterar hans åsikt. Men jag skulle inte säga att de är allday.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare men inte många. Jag kommer tyvärr inte exakt ihåg för vilka anledningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall graphic packet då tolkas som allday så ska jag sluta använda det då jag inte var medveten om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda graphic packet ifall man då inte får använda det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka