Nekad Konkelbäret | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konkelbäret

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pangpangmyslimpa/

Ditt Hex-ID: steam:11000010e123537

Vad är din discord tagg? gaylord02923

Vem var det som bannade dig? Kryddaa

Bild på banmeddelande: ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte helt eftersom jag icke var vid datorn då det var min lillebror som loggade in på datorn när jag var och klippte mig. Men jag antar att det var för att han körde över folk. det ända jag vet om denna ban är att det var VDM vid pyren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det vet jag ju då tyvärr inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var felaktig då det inte var jag som spelade men jag förstår också om jag inte blir unbannad eftersom min lillebror loggade in på datorn och började spela men jag har bytit lösenord till datorn nu så det inte kan hända igen. För att förstärka mitt argument så har jag även sökt till medlemskap och väntar på en intervju.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat sagt till brorsan att inte gå in på datorn

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka