Accepterad Kong123 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229002498/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9f6302

Vad är din discord tagg? Kong / gargamel7850

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: bild_2024-07-10_163243428.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej hade gått igenom ett scenario in game när jag sa upp mig och pågrund att det är sunt förnuft att man säger upp sig och ej har ett scenario efter man gör de. Och att Trygg hansa cheffen hade varit online hela dagen när jag var online och att jag ej hade försökt kontakta han då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis kommit ut frpn fängelset när jag fick bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var en giltig bann MEN jag tycker att det ej var så rättvist för jag gjorde de ej med flit för jag hade tidigare försökt kontakta folk i dc servern om vad jag skulle göra men ingen svara jag hade heller inte blivit sökt i twt ig när jag var online. jag har heller inte fått nå svar när jag frågade om vad jag skulle göra när jag säger upp mig För om man jobbar på ett jobb på arbetsförmedlingen så behöver man ej göra detta och då trodde jag att det var som att säga upp säg som på ett sånt jobb om man säger upp sig på trygg hansa. Så jag gjorde ej detta medvetet utan jag var omedveten när jag ej följde denna regel men jag tyckte att jag försökte göra mitt bästa för att få svar på vad jag skulle göra om jag säger upp mig själv. Om jag hade fått svar på dc där jag fråga vad jag skulle göra så skulle jag direkt göra som dom sa. så jag försöker inte att undvika scenariot jag skulle faktiskt vilja ha det scenariot men hade ej ingen aning om att detta scenario fanns när man sa upp sig. För när jag blev rekryterad sa dom ej att jag behövde göra det eller hur det skulle gå till om jag skulle vilja säga upp mig själv. Det ända som fanns som jag missa var en text som var en bit upp i information på unive jobb discorden där det står skrivet detta. men på alla andra sätt har jag försökt få svar på vad jag skulle göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad för nåt sådant tidigare det är helt andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa allt på information så hade jag fått veta detta men jag tänkte att nån kanske skulle svara på mig i discorden vad jag skulle göra istället för att jag skulle behöva läsa allt i info för att få reda på mitt svar eller att jag kanske skulle fråga nån ig vad jag skulle göra. Jag vet att jag gjorde fel och är hemskt ledsen för det och de kommer ej hände igen. kommer lära mig om detta misstag i framtiden och då kommer jag läsa allt på info innan jag tar några beslut istället för att lägga ett ansvar på att nån annan ska svara mig på vad jag ska göra. Vet vad jag gjorde fel och vet vad jag ska göra om detta skulle hända igen att jag säger upp mig. då vet jag exakt hur jag ska itu med sånt här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ej lita på att folk ska svara på ens fråga utan att man ska behöva göra nåt själv och att man ska hitta exakta regler där det står sådan info och läsa mycket i regler och vara mycket noggrann vad man gör och att man ej ska ta för hastiga beslut innan man gör något. Man ska i första hand lära sig själv och kunna saker innan man frågar andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka