Nekad Kong123 | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229002498/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9f6302

Vad är din discord tagg? Kong / gargamel7850

Vem var det som bannade dig? fick indragen krim för att ett scenario eskalera när vi hade rymt polisen i 20 min 15 min och sen bestämde oss för att hopp ut och ta till våld vi hade också innan det varit med skottlossningar som polisen hade misstänkt oss för och vi hade varit med i ett Bankrån

Bild på banmeddelande: bild_2024-06-14_124525397.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har verkligen ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände innan jag fick indragen: för att ett scenario eskalera när vi hade rymt polisen i 20 min 15 min och sen bestämde oss för att hopp ut och ta till våld vi hade också innan det varit med skottlossningar som polisen hade misstänkt oss för och vi hade varit med i ett Bankrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig indragning för jag gjorde inget fel jag skulle inte gå för att döda bara att skrämma bort polisen när jag hoppa ut och innan jag valde ju inte att använda mitt våld i första händelsen vi hade blivit stoppade innan och dom ville söka igenom oss och våra vapen kunde bli kopplade till flera rån och mord och skottlossningar så vi valde inte att ta till med det hära vålde direket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej fått en indragning tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? detta är en felaktig indragning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka