Nekad Kong | Chef-jobb ansökan [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovve street pizzeria

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? 𝓚𝓸𝓷𝓰#1337

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den 20 september

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första är nog att snacka med dom som är redan anställda och ta en intrvju med varenda en för att veta hur dem fungerar sen kommer jag anställa nya om det behövs. Efter det så kommer jag diskutera priser och bestämda öppen tider där det alltid står folk och jobbar vid dem tiderna för just nu så jobbar folk bara när dem orkar eller vill och så ska det inte vara. SEN ska jag också ändra lönen men det anpassar jag efter hur inkomsten ser ut. Sen kommer jag även sätta ut mer reklam t.ex att nån står som sponsor vid piern eller på något ställe med många personer vid. Har även många mer idéer och sen såklart så får jag mer idéer under tiden som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min karaktär har jobbat på många ställen som mekonomen, falck, marja lisas och som polis där han har tagit bra erfaren hur det ska se ut och hur det ska fungera. även har han varit vice boss i en del gäng som gör det hela genom att han vet vad som krävs av personer. Jag vet även själv hur det ska fungera på en arbetsplats och hur det ska kunna fungera. Och jag är inte nån som gör små skillnader utan det händer direkt

Hur ofta kommer du vara inne? Veckan: 15:00-23:00
Helger: 12:00- 04:00
Lov samma som helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka