Nekad Kong | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198110353982/

Ditt Hex-ID: 110000108f22a3e

Vad är din discord tagg? Kong#2231

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde med en sportbil offrad som var väldigt dumt av mig. Och även att jag var lite hetsig i support som jag ber om ursäkt om de san.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och hela mitt gäng skulle ut o kolla kokain vi tog min import bil och senare körde upp vid berget vid båten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde absolut fel och skulle tänkt innan. Fattar absolut min ban och kommer tänka på de i fortsättningen. Jag skulle tagit en annan bil eller stannat bilen och gått på fot istället och som sagt jag har inte blivit bannad på piss länge och jag kommer ta med mig detta i fortsättningen Och även som sagt SORRY san tyckte vi båda hade en dålig ton motvarandra och jag ska i fortsättningen var mer lugn i support. Och det med vapnet var dumt jag skulle istället bara accepterat o reloggat istället för att dra ut på det hela

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag blev bannad var längesen och jag lär mig absolut efter mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte valt den bilen samt skulle jag bara reloggat från början med att mitt iventory var buggat så dem kan forsätta scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%
1. Bil efter natur (att jag ska välja rätt bil vid rätt tillfälle t.ex när vi ska köra offroad då ska jag ta en bil som är lite högre och har bättre hjul som kan hantera branta backar osv.
2. Acceptera att mitt vapen kommer försvinna och att relogga direkt när inv buggas och då ska jag relogga vid rätt tillfälle såklart

3. Detta är inget som var inom bannen men jag tycker att jag hade en dålig ton i support som var dåligt av mig och det ska jag även tänka på i försättningen FÖRLÅT igen SAN

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka