Accepterad Kong | Ansökan till Staff [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kong

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Kông#1337

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff igen för att jag vet hur jobbet ska utföras. Och jag själv tycker att jag har alt som krävs. Jag har även aktiveten med mig. Och bemöter alltid folk gott och tar genast åter gärder om dem visar motsatsen 😉 Jag saknar verkligen o vara staff o jag tog inte det seriöst förra gången men nu är jag redo och ta det på fullaste alvar. Och det misstaget som jag gjorde förra gången kommer inte att hända igen! Men om jag blir Sv ansvarig så kan jag nästan ta ansökningar nästan dygnet runt för det är inget som behövs ske vid datan förutom när jag ska tar intervjuer. Och jag gillar även o hjälpa folk som har träffat på ett problem och tar alltid emot pms om dem behöver hjälp. Jag rpar väldigt mycket och under mitt rpande så möter jag väldigt många personer som bryter mot reglerna och då menar jag personer som tjuvkopplar bilar utan Krim och även folk som gör det med Krim utan för en polis station, personer som vdmar eller rdmar allt möjligt som är väldigt tråkigt och jag kan bara svbanna i nuläget som varar i 0,4 dagar/ en timme. Som oftast inte räcker som är synd och dem som gör sånt vill jag rensa på.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar
Måndag-torsdag 15:00 till 23:00
Fredag-söndag 12:00 till 04:00 eller längre
Och ifall jag blir Sv ansvarig eller Jobb ansvarig så kan jag göra det ifrån skoldatorn.
Och sen på loven så ser min aktivitet ut som den gör på helgen

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började nån gång i 2021 och har runt 900 timmar på fivem och detta är den ända servern jag har spelat på fivem. Och unive har verkligen utvecklat min rp till en annan nivå!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff tidigare, och här är några commands

/kick (id) (anledning) du sparkar nån för spelet

/svban (id) (anledning) du bannar nån i en timme

/toggelid du sätter på så du kan se id förutom dit egna

/who (id) du kollar om dem är Krim/medlem

/revive (id) du revvar nån

/noclip du flyger

/announce du sickar ut ett meddelande som alla kan se

/giveitem du ger någon ett föremål

/spec (id) du kollar på någon

/goto (id) du tpar till spelarens location

bring (id) Du tar spelaren till ens position

/freeze (id) Du fryser en spelar som gör att dem inte kan röra sig

/giveweapon (id) Ger dig/ nån ett vapen

/giveitem (id) Du ger någon ett föremål

/givemoney (id) (antalet pengar) du ger nån pengar

/clearchatforall Man rensar chatten för alla spelare

/clearinventory (id) du tar bort personens föremål

/sqlban (id) (dagar) (anledning) Detta bannar en person i antalet dagar som skrivs in

/sqlunban (Hex-id) Detta kommando tar bort någons ban

/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) Detta ger en avstängning till någon som är offline

/sqlsearch (steamnamn) Du får se personens hex id

/togglename Detta kommando visar steamnamn över personerna omkring dig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är inte riktigt beredd för att bli kriminell ansvarig.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: Kông#1337

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff igen för att jag vet hur jobbet ska utföras. Och jag själv tycker att jag har alt som krävs. Jag har även aktiveten med mig. Och bemöter alltid folk gott och tar genast åter gärder om dem visar motsatsen 😉 Jag saknar verkligen o vara staff o jag tog inte det seriöst förra gången men nu är jag redo och ta det på fullaste alvar. Och det misstaget som jag gjorde förra gången kommer inte att hända igen! Men om jag blir Sv ansvarig så kan jag nästan ta ansökningar nästan dygnet runt för det är inget som behövs ske vid datan förutom när jag ska tar intervjuer. Och jag gillar även o hjälpa folk som har träffat på ett problem och tar alltid emot pms om dem behöver hjälp.

Jag rpar väldigt mycket och under mitt rpande så möter jag väldigt många personer som bryter mot reglerna och då menar jag personer som tjuvkopplar bilar utan Krim och även folk som gör det med Krim utan för en polis station, personer som vdmar eller rdmar allt möjligt som är väldigt tråkigt och jag kan bara svbanna i nuläget som varar i 0,4 dagar/ en timme. Som oftast inte räcker som är synd och även vill jag hjälpa folk som har träffat på ett problem och jag vill aldrig lämna ett problem olöst.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar
Måndag-torsdag 15:00 till 23:00
Fredag-söndag 12:00 till 04:00 eller längre
Och ifall jag blir Sv ansvarig eller Jobb ansvarig så kan jag göra det ifrån skoldatorn.
Och sen på loven så ser min aktivitet ut som den gör på helgen

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i början av 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff tidigare, och här är några commands

/kick (id) (anledning) du sparkar nån för spelet

/svban (id) (anledning) du bannar nån i en timme

/toggelid du sätter på så du kan se id förutom dit egna

/who (id) du kollar om dem är Krim/medlem

/revive (id) du revvar nån

/noclip du flyger

/announce du sickar ut ett meddelande som alla kan se

/giveitem du ger någon ett föremål

/spec (id) du kollar på någon

/goto (id) du tpar till spelarens location

bring (id) Du tar spelaren till ens position

/freeze (id) Du fryser en spelar som gör att dem inte kan röra sig

/giveweapon (id) Ger dig/ nån ett vapen

/giveitem (id) Du ger någon ett föremål

/givemoney (id) (antalet pengar) du ger nån pengar

/clearchatforall Man rensar chatten för alla spelare

/clearinventory (id) du tar bort personens föremål

/sqlban (id) (dagar) (anledning) Detta bannar en person i antalet dagar som skrivs in

/sqlunban (Hex-id) Detta kommando tar bort någons ban

/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning) Detta ger en avstängning till någon som är offline

/sqlsearch (steamnamn) Du får se personens hex id

/togglename Detta kommando visar steamnamn över personerna omkring dig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst bli servervakt ansvarig för att det kan jag göra utanför hemmet. ( :
Rep+++ stabil grabb duktig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka