Nekad Kone | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kone

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka om chef till båt bolaget.

Vad heter du IRL? Jag heter Elton och är 14 år gammal.

Vad heter du på discord? ? 𝙆𝙤𝙣𝙚🤍#0370

Hur gammal är du? Jag är 14 år gammal på riktigt.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 1008 timamar på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är arbetslös och skulle villja utveckla min rp, Egenom att skaffa mig ett jobb ingame. Som kan vara roligt, Som jag och mina polare kan rpa på. Jag skulle även villja bli chef för att skapa roliga scenarion och ha allmänt kul och sälja båtar, Jag tycker om att sälja båtar. Jag kommer vara aktiv i båtbolagets firma. Det finns ju aldrig folk som jobbar där heller. Så jag skulle jätte gärna villja ställa upp och prova båt-bolaget på unive. För det är ett jätte roligt jobb att jobba med, Eftersom man kan skapa roliga scenarion man kan få kritik ingame och då kan man göra det till scenarion som är skit roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varigt båt-bolags chef på andra servrar och de har gått skit bra. Och jag älskar det jobbet och tycker det är roligt att hålla på med. Jag skulle jätte gärna villja prova bot-bolaget på denna server också, Eftersom det aldrig finns någon som jobbar där typ. Så då vill jag börja jobba där / bli chef så jag kan ha roliga rp scenarion osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Elton sjärtsson, Och är kär i båtar osv. Sedan han varigt liten så har han hållit på med båt motorer och annat shit. Han har alltid varigt insatt i båt motorer även båtar. När han var liten Började han med att sälja leksaks båtar och sen när han blev lite äldre, Började han sälja rod båtar utan motor. Sen när han blev lite mer äldre. Så vart han insatt i båt motorer för han tröttnade på ro hela tiden. Så han lärde sig allt om båt motorer också. Och sen nu idag så är hans dröm att driva en egen båt firma. Hans mamma och pappa tycker att det var jätte onödigt med båtar. Men han lyssnade inte på va dom sa. Han och hans bror Sjärtbin har varigt insatt i det sen liten. Elton må inte ha varigt favorit ungen i hemmet. Inte i skolan heller. Han hade lite svårt med skolan tex matte SO NO osv. Han satt hellre och studerade båtar och läste på om dom. Hans kärlek för båtar är obeskrivlig och går inte att förklara. Men han sket i vad alla andra sa inklusive läraren som hotade han med stryk om han inte gjorde de han sa. Han hammnade i en fight i skolan och vart sönder bankad. Så när han kom hem såg hans pappa de och skrev in han få street fight shit. Och han lärde sig slåss. Han vart nog mer intreserad i de en båtar. Men sen kom han på att båtar är roligare och började med båtar igen och nu idag, Så är hans Allra Största Dröm Att Driva En Egen Båt Firma.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag på servern. oavsett om jag inte blir chef eller inte.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart, Detta är den enda servern jag spelar på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det är klart att jag har

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka