Nekad Kon | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365138461

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Kon#5884

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Axel Abraham och är 25 år gammal. Axels uppväxt var relativt bra han levde i en medelklass familj i stockhlom Axel är intresserad av poliser och motorcyklar. När han var 16 så blev han anklagad för vårdlöshet i trafiken för han körde ifrån polisen på sin trimmade moped. Axel har haft det bra i skolan mycket kompisar och bra betyg men han kunde vara ganska så bråkig ibland i skolna och det lede till att de gick från bra betyg till lite sämre. Axel började hänga med lite fel kretsar och de slutade med att han åkte in i ungdoms föngelse och fick sitta där i ett och ett halvt år men när han kom ut så fattade han att de var inte de han ville göra med livet så han började plugga och de slutade med att han blev polis fast sin lite stökiga bakrund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag kommer bidra med hög rp nivå ingen lall. jag kan alla grundregler och annat man behöver veta. jag vet hur man hanterar sitvationer i rpn och hur man ska göra när någon förstör för andra och för en själv i rolspeladet. sen ska jag bli medlem för att jag kommer bidra med hög rp inom yrken som kräver medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad att spela på Unive för att jag känner att det är jätte hög RP nivå och det är en bra ägare och server.

Hur hittade du Unive? såg servern på drobz stream och tyckte att den värkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli polis eller vianor för de är väldigt sociala yrken som är roliga tror jag och det skulle passa mig perfekt för min karaktär är en social och trevlig person. eller att bli typ bilfirma för det värkar också roligt att stå och sälja bilar. eller om jag väljer att ta den kriminela delen. Sen har jag sätt att det är många som säljer och köper bilar och det värkar vara roligt eftersom man får träffa mycket folk tex på piren och jag älskar att prata med folk och vara social..

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en så bra rpare som möjligt och inte förhindra andra från att rpa på hög och bra nivå. och att göra roliga scenarion för mig och alla andra runt mig för jag vill absolut inte förstöra scenarion. Och att hitta ett jobb som jag verkligen brinner för för att ha ett jobb man tycker om är en viktig del i att rp ska vara roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Chef på Saras Bil & MC]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka