Accepterad Kon | Medlem ansökning [Vatsy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365138461

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Kon#5884

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är abdi Momo och är 36 år gammal. Jag bor i Stockholm och har levt här hela livet. Jag trivs i Stockholm och känner mig alltid hemma här i Sveriges huvudstad. På min fritid så jobbar jag som snickare men har även ett stort intresse för lyxiga bilar som BMW,AUDI och lamborghini. Så klart så vet jag att inget kommer gratis utan man måste jobba för att få de man vill och uppnå sina drömmar. Jag hade även velat jobba på någon bilfirma i framtiden eller något liknande eftersom jag har ett stort intresse för just bilar. Redan som liten hade jag väldigt stort intresse för att bygga olika saker. Både min mamma och pappa var hantverkare och jobbade väldigt mycket med trä och gjorde stolar,bord och andra saker som man kan ha användning av. Detta var deras jobb som de hade för att få in en stadig inkomst. Jag var med väldigt mycket och lärde mig väldigt mycket genom att titta med mina egna ögon
Genom att titta och hjälpa till så började jag redan i 8 års ålder att bygga och göra konstverk av trä och andra material. Så min uppväxt var väldigt bra jag hade mamma,pappa,syskon som alltid hjälpte mig och brydde sig om mig. När jag hade gått ut gymnasiet så började jag jobba på min mammas och pappas företag. Jag trivdes väldigt bra och fick jobba med något som jag gillade. Men jag är en person som vill testa på olika saker i livet. Så när jag blev 20 år så valde jag att söka till snickarbranschen. Jag kom snabbt in på min pappas kompis företag. Han visste sedan tidigare att jag kunde bygga och hade ett stort intresse. Så än idag jobbar jag kvar där och tycker det är väldigt roligt att få bygga upp personers hus och så vidare. Men som sagt så hade jag velat söka till någon bilfirma i framtiden och få jobba med bilar. Nu har ni fått veta lite om min uppväxt och hur jag hade det som liten. Men om vi ska prata lite om hur jag mår,bor och hur min livsstil ser ut just idag. En vanlig dag för mig är att gå upp vid 07:00 äta frukost ta det lugnt till typ 08:00.
Då börjar jag göra mig redo för en arbetsdag. Åker till jobbet med min bil och sedan jobbar hela dagen med att hjälpa folk att bygga hus eller om någon behöver hjälp med annat. Vid 16 tiden åker jag hem äter och sedan efter detta så hittade jag på något med mina kompisar eller åker och tränar. Jag gillar att göra saker som jag mår bra av så på min fritid är jag oftast med mina kompisar eller min fru. Just nu bor jag i ett hus som jag byggt själv. Där bor jag med min fru som heter Malin, Malin och jag har varit sambos i 7 år nu. Och vi trivs väldigt bra ihop och får varandra att skratta och må bra. Om allt går som det ska så vill vi bygga hus på landet och ha en familj. Både jag och Malin älskar landet och tycker man får så många tillgångar där. Vill man ha en cross,atv eller pool så ska man ha tillgång till att skaffa det. Men nu ska vi bara snacka om hur jag är som person. Jag är en snäll,rolig och en kille som älskar att hjälpa folk. Att få hjälpa folk är de viktigaste för mig se folk bli glada efter man till exempel har byggt ett hus till de eller något annat. Både stora men även småsaker kan hjälpa folk att må bra. Så här har ni en text om mig och min familj och allt annat omkring mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? okej jag ska bli medlem för att JAG har väldigt hög rp nivå och gör så alla andra runt om mig får väldigt hög rp. Jag är erfaren sen tidigare i andra rp serverar så jag kan alla grundregler man behöver för att kunna rpa på hög och rolig rp. jag ska också bli medlem för att jag rpar väldigt högt inom jobb rp för jag är erfaren inom alla jobb för jag ahr typ jobbat som allt på andra serverar tex mekaniker polis bilfirma autoexperten mm. sen ska jag också bli medlem för att jag är vädligt social i min rp jag älskar att prata med folk och bilda kontakter. sen ska jag bli medlem för jag har rpat lite på unive just nu och ser att man låser upp mycket mer möjligheter när man blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kört lite smått här och där på olika FiveM servrar men ingen har jag fastnat för som den här på direkten. Trodde inte det fanns några så detaljerade svenska servrar så just därför aldrig testat, men jag är helt i chock hur detaljerad och stort, seriöst Community denna server har. sen är det också för att jag ser mycket roliga jobb där man aldrig riktigt har inget att göra det verkar finnas

Hur hittade du Unive? drobz stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en taxi chafför och skapa så social rp för mig och min omgivning för social rp är det som gör hela rolspeladet bra och roligt för alla. Jag är också intreserad i tex vianor autoexperten för det är också sociala arbetsplatser och de är det jhag vill utgå min rp ifrån.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en framgångsrik och rba social rpare inom taxi för jag har jobbat som det tidigare och känner att det kommer bli mitt mål att uppnå men jag kan jag kan ju alltid ta ett annat jobb om det blir så att taxin är fullt eller annat. och ett mål är att få en stor bilsamlig för bilar är det jag briner för och det ska bli väldigt roligt att starta ett kapitel på unive ifall detta blir godkänt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar just nu bara på den här servern Unive Roleplay

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka