Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198115604182/
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin
Vad är ditt discord namn? nånting.så#3133
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik, Patrik flydde från kriget i Syrien på ett dramatiskt sätt under en lastbil. I Syrien var han tvungen att lämna sin familj för att bli en självständig man. Patrik är en väldigt driven 22 åring som aktivt vill jobba och muntra upp staden. Patriks dröm är att få köra en Audi rs6:a då hans Morbror hade en i Syrien. Patrik känner sig ledsen för sin familj och vill skaffa jobb och rätta till sitt liv så han inte flydde i onödan.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag kommer muntra upp servern positivt, hjälpa dom jag kan i vilket yrke som helst.
Min karaktär är inte nån luffare som går på A-kassa. =)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är seriös och inte nån lallar servern, servern är bra uppbyggd tycker jag och de finns bra strikta regler.
Hur hittade du Unive? AD på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att seriöst spela inom era RP regler och ha kul med RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Spela och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin
Vad är ditt discord namn? nånting.så#3133
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Patrik, Patrik flydde från kriget i Syrien på ett dramatiskt sätt under en lastbil. I Syrien var han tvungen att lämna sin familj för att bli en självständig man. Patrik är en väldigt driven 22 åring som aktivt vill jobba och muntra upp staden. Patriks dröm är att få köra en Audi rs6:a då hans Morbror hade en i Syrien. Patrik känner sig ledsen för sin familj och vill skaffa jobb och rätta till sitt liv så han inte flydde i onödan.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag kommer muntra upp servern positivt, hjälpa dom jag kan i vilket yrke som helst.
Min karaktär är inte nån luffare som går på A-kassa. =)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är seriös och inte nån lallar servern, servern är bra uppbyggd tycker jag och de finns bra strikta regler.
Hur hittade du Unive? AD på FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att seriöst spela inom era RP regler och ha kul med RP.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Spela och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej