Accepterad Komtesta | Ban överklagan (hansson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Komtesta

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tradeban76561198115604182/

Ditt Hex-ID: 1100001094246d6

Vad är din discord tagg? nånting.så#3133

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Säkert för att jag blev upp plockad i en stulen bil och trodde jag var en del utav de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev upplockad av min vän som sedan åkte ut på motorvägen, visste ej att bilen var snodd utan sunt förnuft inte riktigt genom tänk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, jag var ingen del utav vad han gjorde visste inte ens att bilen var snodd på ett sätt som bröt mot reglerna. BTW de kunde inte adminsen veta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade inte för visste inte att bilen var stulen på ett sätt som bryter mot reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hoppa inte in bilar som jag inte vet han nån äger.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka