Nekad Kommunist-brist | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kommunist-brist

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Användarnamn: Kommunist-brist

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255095314/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kommunist-brist

Vad är din discord tagg? Kommunist-Brist #2762

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp och att jag inte betedde mig i staffärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att hon som reporta mig inte tala hela sanningen och att jag aldrig fick ens tala till punkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag körde om en tjej och hon kalla mig busunge. sen hoppa jag ut ur bilen och sa att hon skulle kliva ur, sedan så ville hon ej det och jag hoppa in i hennes bil och sa att hon blev tvungen att släpa ut mig. men hon körde in på en parkering och bad mig hoppa ur. jag hoppade ur och hon tog fram en pistol, hon rikta den mot mig och jag tog upp händerna och var rädd. sedan så börja hon gå jätte nära mig och när hon skulle börja loota mig så tog hon ner pistolen och då tog jag fram ett baseboll trä och knocka henne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag faila nog rp lite när jag tog fram ett stort jävla baseboll trä ur fickan när jag kunde tagit kniv eller något liknande. men det där om att jag inte betedde mig i ett staff ärende är helt sjukt. tjejen skrek till mig att jag var en busunge och en leksaksugare och lät mig aldrig tala. så jag tyckte det var jävligt dåligt av staffsen att lägga till att jag inte betedde mig när det var hon som skrek och grejer. sedan så var det inte en sådan stor fail på rp eftersom om du tänker i verkligheten då en person lägger pistolen i fickan så kan man ju dra fram ett vapen snabbt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är alla rdm i greenzone. 2 av dom när jag var ny och den senaste fick jag för att jag inte visste att jag var på greenzpne eftersom jag var en bit bort från sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat skitit i att dra fram ett vapen och bara låtit henne ha kontroll över mig. men jag tycker att min handling i scenariot är ganska rimligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet faktiskt inte riktigt, men kanske att jag får väll låta folk med pistol ha kontroll över mig hela tiden även fast de inte ens riktar den mot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad, betedde dig extremt dåligt under ärendet.

Låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka