Accepterad KOMDÅ | Medlem ansökning(pirat)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZalmaN257

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? ZalmaN

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Magnus Karlsson 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Rolig och Bestämmd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Magnus karlsson och är 29 är gammal. Magnus har haft en väldigt bra uppväxt med sina föräldrar Agneta Karlsson och Per Karlsson. När Magnus var lite så gillade han att leka med bilar och det blev senare ett väldigt stort intresse för magnus senare i framtiden. Magnus gick ut skolan med helt okej betyg och valde att gå samhälls linjen på gymnasiet, efter studenten så gjorde han sin värnplikt och fick intresse för militären och polisen så efter värnplikten så kände magnus att han skulle passa som polis. Magnus sökte till polis högskolan och gjorde klart sin 2 års utbildning och sedan sitt halvårs aspirant tid och är nu anställd i region stockholm. Men Magnus känner att han inte riktigt är i rätt region för honom så han har valt att ansöka om att byta region till unive regionen och det är de som händer nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig, social, mogen rp då jag har mycket erfarenheter inom rp och jag kommer bidra med en hög nivå av rp och som sagt hög och seriös men på ett väldigrt roligt sätt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela så att det ger en fördel till sin karaktär utan att man kan rpa på att man inte orkar springa mer efter en lång fotjakt om man är krim t.ex. och sedan bli tagen för att dels utveckla rpn men att även göra det roligare för motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när man var nybörjare så hände det ganska så mycket misstag där en stund men jag fick bra hjälp av staffsen att komma igång och utvecklas inom rpn, men nu var det ett tag sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming 2, det är när man bara rpar för makt och pengar VDM vehicle death match och det är att man använder sitt fordon som ett vapen för att få en fördel i ett scinario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae har nog inget mer att säga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka