Nekad kom testa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? Team Dagsbo #4463

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-01 231750.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ni tycker att jag är en problem spelare och ni får tycka vad ni vill men vill bar säga de flesta bannsen är för att liksom min voicechanger it har funkat så då fick jag också några bans. iblan undrar jag också varför jag har så många bans igentligen. ska vara helt ärlig varje gång jag blir bannad och sedan unbannad så brukar jag tänka mig för men jag gör så många jävla misstag är arg på min dsjälv fattar inte varför jag kan skärpa mig när det igentligen inte är så svårt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och rpade som vanligt eftersom jag har inge annat och göra. vi körde runt skrattade köpte olika saker som vanligt sedan får jag att jag blivit p-bannad men kunde fortfarande var ig sedan rpa jag massa timmar och stänger av går och äter köper en ped sedan när jag kommer tillbaka och ska gå ig och dåå står det att jag är p-bannad för problem spelare även fast jag fått återgärderna för det och rozzi hade redan p-bannad mig innan för krim utan krim och sedan när jag vart unbannad har jag varit jävligt försiktigt men nu blir jag bannad för inkompitent,problem fast jag redan fått en ban för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både jag och både inte eftersom jag har redan somsakt fått återgärderna för det men kan hålla med om att jag gör dumma saker men fattar inte varför jag gör det. är så jävla arg på mig själv att jag nästan vill skjuta mig själv fattar inte varför jag kan skärpa mig. ni sätter bansen och för den tusende gången förlåt för allt jag gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. p-bannad ljus röst men de har varit en massa gånger för ljus röst för min voicechanger funkar inte i börgan men funkar såklart nu, suntförnuft, copbait men enligt mig var den jävligt felaktig, samt emote abuse, lall högst 1dag powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara skärpt mig som normala svär på min mamma nu är fan arg på mig själv och undrar varför jag gör sånna enkla misstag fattar varför jag bara inte kan vara som alla andra som är normala. vet att jag har skrivit förlåt och allt och det ska inte hända igen men nu sätter jag fan handen på koranen och svär att detta ska alldrig hända igen ska fan alldrig få en jävla ban igen även fast att jag fått återgärderna för inkompitent

Har du lärt dig någonting efter din ban? ska alldrig bli bannad igen och om jag blir det ger jag upp på rpaandet ska alldrig vara en idiot igen förlåt menar det värkligen. ska sluta hålla på och gör alla dessa jävla misstag som jag ställt till med det ska inte hända igen , blir jaG UNBANNAD IGEN OCH skaffar mig en medlemskap så ska jag fan skärpa mig så det skriker om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men hoppas inte det för vill verkligen spela unive igen. hoppas ni kan ta bort bannen med hela mitt liv och min karaktärs liv. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka