Nekad kolt | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Koltlj#3572

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Jacob är 21 mina hobbys är mecka billar, trick skidor och vatten skidor och wakeboard jag bor i Stockholm och har ett landställe i en liten ort som heter trosa där jag brukar åka vatten skidor på sommarn. och på vintern så brukar jag åka skidor. när jag var 15 så hade jag en EPA. jag har en pappa som är väldigt intresserad av billar och jobbar som trafikpolis. och därför vill jag också bli det. min store bror heter jack och är 23 år han gillar också att mecka med billar och studerar till att bli polis. jag är väldigt omtänksam och bryr mig om mina nära och kära jag vill bli polis för att hjälpa samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag RP:ar seriöst Jag vill bli en del av samhället samt hjälpa så samhället med den delen jag kan göra på servern och jobba upp mig till polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har den servern med väldigt många spelare som är på en bra RP nivå och jag skulle villa jätte hjärna villa bli en del av erat samhälle.

Hur hittade du Unive? bläddrade bland olika svenska serverar och så hittade jag unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en bra RP nivå och att hjälpa nya i samhället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag vill bara spela på unive för det är väldigt bra RP och den har många spelare.

Tillbaka