Nekad kolt | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Koltlj#3572

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. jag heter Jacob är 21 år gammal kommer från Göteborg, jag har en pappa som är intresserad av bilar och jobbar som trafikpolis. jag har en bror som heter Jack som är jätte intresserad av bilar. och darför har jacob lärt sig ganska mycket om bilar jag är snäll och tar hand om sina nära och kära min största dröm är att bli polis för att göra rätt i samhället,

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en bra RP nivå och skriver till STAFS om nån lallar har en jätte dålig RP nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en stor server med en bra RP nivå och så vill jag hjälpa till att bygga upp erat Community. och det är en bra RP nivå

Hur hittade du Unive? kollade bland svenska server och så hittade jag unive och såg att den hade många spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så realistisk som möjligt och att hjälpa nybörjare till en rolig början.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag vill bara spela på unive för det är väldigt bra RP och den har många spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka