Accepterad kolt | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag lagade min kompis hoj sen lånade jag den som han gick med på åkte upp på ett berg där det var en trappa så jag ville kolla vad som var där och sen åkte jag ner och så krasha jag sen blev jag bannad för det var fel typ av hoj

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag flög när jag krasha ish. och för att det inte var en dirt bike fast jag har fått godkänt av en staff att köra med min hoj och det är samma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lagde min kompis hoj för den rök jag ville testa den så jag åkte upp för en lite kulle/berg där det var nån trappa sen när jag skulle åka ner så krasha jag typ jag skulle åke upp på en spår typ och sen kom jag inte upp på det så flög jag ner med hojen och satt det så jag tyckte det var coolt så jag åkte vidare och popade wheelie så blev jag bannad för powergaming suntför nuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel borde tänkt på dänken på hojen

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då åkte jag upp på mountchilliad med min kompis som jag då lyfte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? struntat i att köraden

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte får köra den typ av kross i berg

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka