Nekad kolt | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fernadoladwe

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/908124638192742/

Ditt Hex-ID: 908124638192742

Vad är din discord tagg? Koltlj#3572

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för powergaming och sund förnuft -nizze

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratade i discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hade åkt upp för Mount Chiliad och och gjorde om valmo till hirudoid för att sälja men när vi gjorde det kom nån in och frågade vilka billar vi hade och vi berättade det sen bli vi rädda att han hade snott dom för vi hade glömt låsa så jag gick ut och kolla så var min kompis bil borta och jag sa det till han på dc och så kom han ut sen skulle jag gå tillbaka så blev jag bannad i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag pratade i discord så jag gjorde väll fel men jag var ny då men nu har jag läst alla regler och fattat att man inte får det. och har lärt mig en läxa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad i 30 eller 20 minuter kommer inte ihåg då vart det för att jag sa att han blev säkert bannad
sen blev jag bannad en annan gång men det kommer jag tyvär inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? snackat in game istället för att snacka på discord som jag ska göra nu vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte får snacka på discord. jag har lärt mig min läxa och vill jätte hjärna bli unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka