Accepterad Kollegan | Medlem ansökning [zeetox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollegan

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Kollegan

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Svensson, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, rolig och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Svensson, kommer från Sverige och växte upp i en liten byhåla. Hans barndom var rätt så enkel, hans föräldrar hade bra betalda jobb så han hade det inte svårt för sig. Hans föräldrar var nästan aldrig sura på han och han fick göra i princip vad han ville som ung. Men tillslut fick hans föräldrar nog och slutade försörja honom, då valde han att hoppa av skolan och börja jobba. När han var 19 år gammal hade han en stabil inkomst och kunde leva på egen hand. Hans mål framöver är att fortsätta på det spår han hyar gått och tjäna pengar på lagligt vis. Han funderar på att söka jobb på någon typ av bilverkstad så som mekonomen eller autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och bra RP. Många roliga scenarion där båda parterna har roligt. Har spelat tidigare på unive från 2021-2024 sedan tog jag en paus från RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenariot roligt för båda parterna och inte spela för sin egna vinnig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har väl hänt att man har brutit mot nån regel, till exempel powergaming. Där jag inte riktigt tänkte mig för och fortsatte köra med bilen även fast jag precis hade krockat, men jag har lärt mig av mina misstag och kommer göra mitt bästa för att det inte ska hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man tar information utanför spelet och använder det inne i spelet. Vdm är när man använder sig av sitt fordon som vapen, till exempel att man kör över någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Nu kanske det funkar, kunde inte heta bara kollegan på Discord så användarnamnet är 1kollegan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka