Accepterad Kollberg | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollberg

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Kollberg#7017

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005

Berätta om din karaktär. (Min karaktär finns redan på Unive sen ett tag tillbaka)

Lars Gunnarsson är en robust och erfaren man, 36 år gammal, med ett liv präglat av äventyr och lojalitet gentemot sin motorcykelklubb, The Lost MC. Hans robusta utseende avspeglar åren av hårda upplevelser och hans dedikation till den motorcykelkulturen som han omfamnat. Han bär ofta en skäggig ansiktsfrisyr och har tatuerade armar som berättar historier om hans resor och lojalitet gentemot klubben.

Lars har varit med i The Lost MC sedan hans tidiga 20-tal och har klättrat genom klubbens hierarki genom att bevisa sin hängivenhet och skicklighet. Han innehar positionen som Sergeant at Arms, vilket gör honom till klubbens vapenvakt och säkerhetsansvarige. Hans uppgift är att se till att klubbens medlemmar följer reglerna och att de är trygga både under sina resor och i klubbhuset.

Lars har genom åren utvecklat ett starkt band med sina klubbkamrater och betraktar dem som en andra familj. Han har varit med om många prövningar och farliga situationer, men hans styrka och beslutsamhet har alltid hållit honom och klubben på rätt kurs. Trots klubbens rykte och olagliga verksamheter är Lars en man med principer och en stark känsla av lojalitet.

Trots sitt hårda yttre har Lars också en mjukare sida, särskilt när det gäller de han bryr sig om. Han är känd för att vara en pålitlig vän och en beskyddande figur för sina klubbkamrater. Lars ser motorcykelklubben som en plats för gemenskap och samhörighet, där medlemmarna stöder varandra genom tjockt och tunt.

Lars Gunnarsson fortsätter att leva ett liv på vägen, i vinden och dammet med sitt trogna motorcykelklubb. Hans historia är en blandning av äventyr, lojalitet och det komplexa vävandet av mänskliga relationer i en värld som ofta betraktas som laglös och farlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en bra RP som enligt mig håller en hög standard.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario inom rollspel innebär att en spelare aktivt agerar för att gynna eller stödja den andra sidan av en konflikt eller situation, istället för att försöka vinna scenariot till sin egen fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM som står för Random Deathmatch vilket innebär att man dödar någon utan som helst anledning vilket är otillåtet.
12 timmars regeln.
Ifall man dör på sin karaktär så får man inte spela på den karaktären dem närmsta 12 timmarna.
Meta gaming
Meta gaming betyder att man får reda på något igenom discord eller på något annat sätt och sen använder det inom rollspelet.
Bugg abuse
Man får inte använda sig av buggar för att skynda på saker eller gå igenom någon dörr eller så. (t.e.x att göra emotes när man plockar droger för att det ska gå snabbare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i ungefär 4-6 månader på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Unive samt varit Helper, kriminell och sen var jag servervakt men sen blev det strul och min discord blev hackad eller något liknande så jag tappade alla roller och allting, Så jag ansöker nu på nytt.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka