Accepterad Kollberg | Ansökan till Staff [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollberg

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: kollberg#7017

Ange ditt födelsedatum 26 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på grund av att jag känner att det behövs förbättring på servern och jag känner att jag hjälper väldigt gärna till då även jag vill se en förändring på den delen av RPn som är dålig just nu och jag anser att det finns rätt många brister. Jag som staff hade kunnat hjälpa till väldigt mycket skulle jag tro och jag har inga problem att jobba i lag med folk då jag kommer överens med dem flesta samt att jag inte har problem att lära mig nya saker osv. Jag tror att ni på unive staff teamet hade blivit nöjd med mig som staff då jag kan vara väldigt aktiv och planerar att stanna på den här servern väldigt länge eftersom jag tycker att det är roligt att spela på just unive då det finns väldigt mycket att göra och det händer mycket på servern, det enda tråkiga är alla spelare som inte kan följa regler och alla som allmänt inte kan bete sig vilket jag är här för att försöka hjälpa er i staff teamet att förbättra! Jag har även en del timmar inom fivem inte jättemycket men tillräckligt för att kunna en del om unive servern och vilja hjälpa och få unive att bli en väldigt bra server.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns en del brister såsom att folk verkar ha väldiga problem med att följa reglerna, det är många icke medlemmar osv som kommer in och bara lallar på servern och folk som inte tar hänsyn till reglerna eller helt enkelt bara RPar total kasst.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag hade tänkt mig att försöka vara så aktiv som möjligt och ser man nån som gör regelbrott så antar jag att man clippar det och sen kickar/bannar dem och ger en bra förklaring på varför man gjorde som man gjorde, Jag tror tyvärr att man nog måste ta i med ``Hårdhanskarna´´ just nu då folk inte verkar lära sig annars eftersom folk fortsätter göra regelbrott när ni i staff teamet har skickat ut oberäkneliga gånger vad man får och inte får göra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är professionaliteten väldigt viktig då folk måste bli bestraffad när dem gör fel och beter man sig inte professionellt så kommer folk börja klaga mycket t.e.x om man gör en felaktig ban så förstör det ryktet en del både för en själv som staff men även för hela staff teamet så man måste vara försiktig med vad man gör som staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag går i skola samt har ett extra jobb men försöker vara så aktiv som möjligt som RPare just nu och är väl aktiv minst 1-2 timmar om dagen, Som staff så ser jag att min aktivitet bara kommer att öka till iaf minst 2-3 timmar per dag sen kommer det finnas dagar som jag kan vara aktiv som staff 8 timmar och RPa 4 timmar och även dagar då man kanske är borta eller nån annan anledning som gör att man inte kan vara aktiv alls men detta sker inte ofta för mig.

Hur länge har du spelat på Unive? 13 Mars 2022 gick jag med i Unive Roleplay main servern. Jag spelade på unive ett tag 2022 och slutade efter ett tag då man var lite ung och dum och inte kunde så mycket om servern då så man gjorde typ inget vettigt, jag började sen igen tidigare detta år och har kanske spelat 3-4 månader som seriös RPare nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har inga tidigare erfarenheter inom staff arbete men jag är taggad på att lära mig och har även polare som spelar på servern och är staffs som skulle kunna lära mig lite mer om hur det är att vara staff osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom vilket område som helst förutom krim ansvarig då jag vill fortsätta RPa som krim men allt annat kan jag tänka mig att jobba som då jag är väldigt flexibel! Mvh William.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka