Nekad Kollabort00 | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kollabort00

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Ditt Hex-ID: 110000141652556

Vad är din discord tagg? Tjohooo#8128

Vem var det som bannade dig? Det står inte om man bli bannad på discord servrar.

Hur lång tid var din ban? Det står inte heller men ja skulle gissa på permaban.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Eftersom discord inte säger nått när man får ban så vet jag inte det heller :/...

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det fick jag inte veta men ja skulle gissa på att jag spela på en annan server för ja tröttna på unive eller då hette den ju multistaden. Så ja testade en annan server som jag gillade och den slutade jag spela på för någon dag sedan och försökte joina unive discord men då var jag bannad där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slutade spela på den servern då och tänkte att jag kan börja på unive igen men då när jag försökte joina discorden för ja lämna den och då stog det att ''this user is banned'' typ så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det har jag ingen aning om men det fanns nog någon bra anledning. Men själv skulle ja säga felaktig eftersom jag aldrig fick veta varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ingen tidig avstängning på discorden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vet inte eftersom jag tröttna och man får ban om man spelar på en annan server så ja hade inte direkt kunnat göra nått annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får spela på en annan server om man spelar på unive vilket ja själv tycker är lite konstigt men ni gör ju som ni vill.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Är man whitelistad och har ett whitelist jobb på våran server är det emot våra regler att spela på andra rollspels servrar. Det står klart och tydligt i våra regler och det är därför du blivit bannad från vår discord. Om 24 timmar kan du skicka in en ny banöverklagan där du förklarar att du har tagit lärdom av detta och förstår våra regler angående att spela på andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka