Accepterad Kokt Busterix | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kokt Busterix

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Buster (Har Dysse)

Vad är ditt discord namn? Koktbusterix

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Clas Älg. Han har precis flyttad från sin hemstad efter att han har blivit vräkt. Han älskar att jobba högt upp som mekaniker och har gjort det länge. Han är 30 år gammal och är en jävel på att laga muttrar osv. Han har mycket intresse i att titta på fotbolls matcher i england dit han åker väldigt ofta. Han Ser bra ut för sin ålder och har en god arbetsvilja. Han är också en jävel på att argumentera om priser. Har är snäll och hyffsat generös. Han har några Kusiner i andra städer som också skulle vilja flytta in inom snar framtid. Han har haft många hälso problem på senaste tiden men rent fysiskt sett mår han bra. I en tidigare stad så blev han Anklagad för misshandel när han var oskyldig vilket lämnade ett stort mentalt ärr inom honom.
Nästa del av clas historia är att hantera detta och klara av denna nya del i livet. Han hoppas att han får jobba på mekonomen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Streamar minst 3 timmar per dag så jag ser till att hålla mig vid god stämmning och föregå med gott exempel. Jag har kört Rp i ett år och jag tror att jag kan höja ett företag till toppen som jag har gjort på andra servrar. Älskar att vara en hederlig medborgare då jag tror det behövs

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte har en bias i sin RP. Man spelar inte för att vinna man spelar för att få en god rp. Det är ofta folk tjatar i support men det gäller att bara acceptera när man torskar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft är när man tänker logiskt och varsamt. Man ska tänka som att man faktiskt tar en risk i varje drag och att man spelar som att man inte kan "respawna". "vdm" är när man skadar någon med sin bil. Detta är inte bara unfair det är även ologist då man skulle sitt eget liv i fara om man gjorde det. och det är därför regeln finns. Jag kan fler som Rdm och meta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har gibbat länge och haar hög diciplin

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag streamar på twitch. Jag har 61 follows och averagar 4 tittare. Jag har affiliate och har streamat i en månad och växer fortfarande

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka