Nekad KOKOLOKO | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KOKOLOKO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198841194375/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Musse#4762

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Jag är en vanlig svensk 24 årig man som vill ta mig fram i livet oavsett vilka medel som krävs. Min karaktär Nils är väldigt känslostyrd och kan brusa upp lätt mot de som inte är vänliga mot honom. ett av Nils största mål och intresserad i livet är att få tillbaka sitt ex Jenny, hon lämna honom p.g.a. hans alkohol problem men Nils anser att hon överdriver. Nils andra intressen är pengar och bilar, dock slösar han det mesta han känner på alkohol och droger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer bli en karaktär som bidrar med mycket till servern genom hjälpsamhet åt de min karaktär tycker förtjänar den hjälpen. De som dock står i vägen för Nils kommer ej få se den bra sidan av han igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? hela Communityn och server iden tycker jag är väldigt intressant och rolig. Det är roligt med en så stor RP server med bara svensk talande folk.r

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tips av en kompis som är medlem och spelar på servern hela tiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli så rik som möjligt och skaffa så dyra bilar som möjligt för att flexa på mitt ex.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa kompisar via servern och rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka