Nekad Kokolastaaa | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Din mamma är cool

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076729007/

Ditt Hex-ID: 1100001428be0af

Vad är din discord tagg? kokolasta#9887

Vem var det som bannade dig? Man man inte se för att jag är banad på discorden

Hur lång tid var din ban? den var permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit banad det är på dicorden och jag vet inte hur man ser vem som har banat mig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en läk i er discord sen efter det så bytte jag namn till King kong men jag vet om att det är fel för att man ska inte skicka länkar i andras discordar och sen så kan jag förstå det sen så bytte jag namn men jag tror det har inget med saken att göra efter det så var jag banad man jag förstår varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en länk i er discord efter det så blev jag banad men det var någon som skrev något i ooc men sen så blev jag banad men jag förstå min ban och efter det så blev jag bara banad på discorden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej! det var jag som gjorde fel för att jag skickade en länk i er server efter det så vet jag att man inte ska göra så sen så bytte jag namn till King Kong men jag tror inte det har med saken att göra men jag för står min ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg det det var för typ 3 månader sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle tänkt till och inte skicka en länk i er server eller bytta namn med tror inte det har man saken att göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag skulle aldrig skickat en läk utan tillstånd och sen så vet jag hur man ska göra i er discord har lärt mig hur man beter sig och det kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla på din överklagan för en chans att få komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka