Nekad Kokolastaaa | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Din mamma är cool

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076729007/

Ditt Hex-ID: 1100001428be0af

Vad är din discord tagg? kokolasta#9887

Vem var det som bannade dig? Man man inte se för att jag är banad på discorden

Hur lång tid var din ban? den var permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit banad det är på dicorden och jag vet inte hur man ser vem som har banat mig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en läk i er discord sen efter det så bytte jag namn till King kong men jag vet om att det är fel för att man ska inte skicka länkar i andras discordar och sen så kan jag förstå det sen så bytte jag namn men jag tror det har inget med saken att göra efter det så var jag banad man jag förstår varför det var det som jag gjorde för fel men jag skickade en länk till en annan servern för att dom på det servern sa att jag skulle det för det var en ny öppnad minecfarft server men jag förstår och jag skulle aldrig skickat länken ångra att jag skickade den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade en länk i er discord efter det så blev jag banad men det var någon som skrev något i ooc men sen så blev jag banad men jag förstå min ban och då så blev jag bara banad man jag förstår att jag blev banda men det va mitt fel för att jag lyssnade på dom på den minecraft servern kommer inte göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, det var jag som gjorde fel för att jag lyssnade på dom som sa att jag skulle göra det men det var också mitt fel för att det var jag som gjorde det så jag tycker inte att det var fel ban för att jag skickade en länk i er discord och det var fel men jag bytte också namn men tror inte det har med saken att göra då det är väll okej men det har med att jag skickade en discord länk och jag self premotade en discord servern i en annan server så jag förstår varför jag bliv banad så det var inte felaktig enligt mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg för att det var länge sedan då jag inte har så bra minne

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tänkt till och inte lyssnat på dom på minecraft servern då jag self promotade en servern i er discord server så skulle jag aldrig gjort sen så bytte jag namn men det har inget med saken att göra då det är för att jag har skickat en discord länk i er server och det var fel men jag har lärt mig mycket nu om hur man beter sig i en discord och så vet jag hur jag ska göra och inte lyssan på andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag nu vet jag att man inte ska lyssana på andra och sen så kommer jag och har lärt mig hur man beter sig i en discord server då jag inte har fölt regler som man skulle göra när man är med i en server jag tycker att jag har lärt mig mycket då jag inte kommer göra om det

Har du läst våra regler? Ja

I våra regler står det klart och tydligt att länkande av andra servrar är strikt förbjudet och kommer att ha allvarliga konsekvenser så som permanent avstängning.

Tillbaka