Accepterad Kokolasta | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kokolasta

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076729007/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zweep_co2

Vad är din discord tagg? kokolasta#9887

Vem var det som bannade dig? Eliot

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: du har blivit avstäng för powergaming ~Eliot Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så här jag fick ett alarm om att det var stökigt vi centrum garaget och när jag kom ditt så blev jag på körd av en bil efter det så kom ambulansen och hjälpte mig och då svarade jag på hans frågor och då trodde jag det var okej att avlägsna då åkte jag emot sjukhuset och då kom Eliot och sa att jag skulle få flygbiljett för att jag inte hade svarat på hans frågor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukhuset och då kom Eliot fram och undrade varför jag körde men det va bara för att jag hade precis blivit upp livad av sjukvården

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite för att jag hade svarta på frågorna och allt men jag tror att Eliot trodde att jag bara hade stuckit från platsen utan att svara på frågorna men det hade jag och då trodde jag att det var okej att avlägsna från platsen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC för att jag sa att en skulle spåna en bil ifrån sitt garage

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle frågat om allt var okej om jag kunde avlägsna och att jag kunde åka på andra larm så att jag ska kontrollera med sjukvården om jag ska avlägsna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja fråga om tillåtelse för att få lämna platsen och kontrollera med sjukvården

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka