Nekad kokkt | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kokkt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: kokkt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kocct

Vad är din discord tagg? kokkt#5511

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag skrev att majoriteten av multistadens spelare var 12.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban eftersom, vem bannar spelare för man tycker att servern har en majoritet av 12åring som spelar. Makear ingen sense

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva att majoriteten var 12. Men fattar fortfarande inte hur det leder till ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? I stort sätt nej

Har du läst våra regler? Ja

Du kommer att får utveckla dina svar ifall du vill blir godkänd!

MVH Pontus

finns inte så mycket att utveckla direkt, det ända var att philip skrev att några skulle sluta bråka som 12 åringar. Då skrev jag som majoriteten på multistaden

finns inte så mycket att utveckla direkt, det ända var att philip skrev att några skulle sluta bråka som 12 åringar. Då skrev jag som majoriteten på multistaden
Det är smutskastning om servern i och med att det inte är sann information och det vet du mycket väl om.

tkr ba de är överdrivet att ni inte kan ta kritik ang servern å er lösning på dä är ju att banna folk

För det första är det sann info efter som de flesta jag möter in game låter yngre än 13 och för det andra så fattar jag inte vrf man blir bannad för en sån sak, skulle inte kalla det smutskastning

Kommer inte sitta här o diskutera serverns medelåldersgräns mer än att vi har en riktgräns på 14+ varav majoriteten av servern är äldre än så. Sen finns det klart vissa som är yngre, det gör det på alla servrar. I och med att du inte ser problemet med att kalla servern en "12 årings server" i princip, jag tror alla tolkar detta på ett enda sätt. Alltså skit. = Smutskastning
Så kommer jag neka denna överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka