- Personal
- Meddelanden
- 252
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian
Ditt discordnamn: lyzizito
Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009
Varför ska just du bli staff? Varför ska just jag bli staff på Unive Rp. Jag anser att jag är en kompatibel pjäs i staff-teamet som skulle kunna lätta på antalet support ärenden och reports ingame. Jag har en godkunskap inom staffrollen i och med att jag har varit staff på en drös andra servers. Jag är duktig på att prata med personer men och på att ta de beslut som behövs i de olika situationerna som kan uppstå på servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker är ett stort problem det är att det skjuts väldigt mycket och det e folk som bara skjuter och inte löser problem genom social rp.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och andra i staff temet kommer ta beslut med att ta åtgärder och snacka med dom personerna för att få stopp på det och få mer social rp.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professionell är att visa att man kan lösa problem bra och vet vad man skall göra och vara trevlig snäll och ta sin tid. Och att vara en förebild för andra spelare.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 till 6 timmar per dag
Hur länge har du spelat på Unive? i över ett år men råkat lämmna discorden
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff i massor med andra servers i över 6 månader Här är lite comands jag vet
/noclip [ Gör så att du blir osynlig och kan flyga runt ]
/ban [ id / hex ] [ Anledning t.ex. sunt2 ] [ du stänger av en person från fivem servern ]
/manban [ id / hex ] [ tid ] [ ett ban system där du själv får välja hur länge bannen skall vara ]
/unban [ hex id ] [ anledning ] [ Du tar bort en person avstängning ]
/goto [ id ] [ du teleportrar till en annan spelare ]
/bring [ id ] [ Du drar en spelare till dig ]
/freeze [ id ] [ du fryser en person ]
/kick [ id ] [ anledning ] [ du sparkar ut en person ur servern ]
/toggleid [ du ser en persons id över dem ]
/togglename [ Du ser en spelares steam namn samt id över dem ]
/skin [ id ] [ Du ger spelaren en meny som gör att de kan ändra på sin karaktär ]
/v [ spawnnamn ] [ du spawnar in ett fordon ]
/dv [ radius ] [ du tar bort fordon ]
/Setjob [ id ] [ jobb ] [ du anställer en person på ett yrke ]
/revive [ id ] [ du ger en person liv ]
/ooc [ meddelande ] [ Du skickar ut ett meddelande som hela servern ser i chatten ]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: lyzizito
Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009
Varför ska just du bli staff? Varför ska just jag bli staff på Unive Rp. Jag anser att jag är en kompatibel pjäs i staff-teamet som skulle kunna lätta på antalet support ärenden och reports ingame. Jag har en godkunskap inom staffrollen i och med att jag har varit staff på en drös andra servers. Jag är duktig på att prata med personer men och på att ta de beslut som behövs i de olika situationerna som kan uppstå på servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker är ett stort problem det är att det skjuts väldigt mycket och det e folk som bara skjuter och inte löser problem genom social rp.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och andra i staff temet kommer ta beslut med att ta åtgärder och snacka med dom personerna för att få stopp på det och få mer social rp.
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professionell är att visa att man kan lösa problem bra och vet vad man skall göra och vara trevlig snäll och ta sin tid. Och att vara en förebild för andra spelare.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 till 6 timmar per dag
Hur länge har du spelat på Unive? i över ett år men råkat lämmna discorden
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff i massor med andra servers i över 6 månader Här är lite comands jag vet
/noclip [ Gör så att du blir osynlig och kan flyga runt ]
/ban [ id / hex ] [ Anledning t.ex. sunt2 ] [ du stänger av en person från fivem servern ]
/manban [ id / hex ] [ tid ] [ ett ban system där du själv får välja hur länge bannen skall vara ]
/unban [ hex id ] [ anledning ] [ Du tar bort en person avstängning ]
/goto [ id ] [ du teleportrar till en annan spelare ]
/bring [ id ] [ Du drar en spelare till dig ]
/freeze [ id ] [ du fryser en person ]
/kick [ id ] [ anledning ] [ du sparkar ut en person ur servern ]
/toggleid [ du ser en persons id över dem ]
/togglename [ Du ser en spelares steam namn samt id över dem ]
/skin [ id ] [ Du ger spelaren en meny som gör att de kan ändra på sin karaktär ]
/v [ spawnnamn ] [ du spawnar in ett fordon ]
/dv [ radius ] [ du tar bort fordon ]
/Setjob [ id ] [ jobb ] [ du anställer en person på ett yrke ]
/revive [ id ] [ du ger en person liv ]
/ooc [ meddelande ] [ Du skickar ut ett meddelande som hela servern ser i chatten ]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej