Antagen KokiAQ.LÖSER | Chef-jobb ansökan Twinkles Fastighetsbyrå [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KokiAQ.LÖSER

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
250
Reaction score
6
Vilken chefs-position ansöker du till? Twinkles Fastigheter

Vad heter du i verkligheten? Christian

Vad är ditt användarnamn på discord? real.koki

Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2009

När fick du medlemskap på Unive? för typ 2år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenhet inom försäljning. Jag har jobbat som chef på olika bilfirmor i andra städer. Där lärde jag mig hur man leder ett team och jobbar med kunder. Det har hjälpt mig att förstå hur man kan göra jobbet bättre och få alla att trivas och ta det vidare till försäljning av fastigheter.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom Twinkles Fastigheter är att få Twinkles mer aktivt och skapa roliga senarion. Jag kommer försöka skaffa så många anställda som möjligt och hålla Twinkles nästan alltid öppet. Jag kommer vilja se seriös rp och att anställda ska kunna ta hård kritik. Alltså (Seriös rp / seriösa personal, mer aktivitet, och en trygg och bra arbetsmiljö)

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer va aktiv ca 2timmar per dag och lägga nästan all tid jag kan på Twinkles Fastigheter för att få det mer aktivit och skapa roliga minnen

Har du läst våra grundregler? Ja

"Vidare till intervju!
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,Jobb Ansvariga"

Grattis!

Du har valts ut som chef till Twinkles Fastighetsbyrå.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka