Nekad KokiAQ.LÖSER | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KokiAQ.LÖSER

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
250
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: steam:11000014784de9f

Vad är din discord tagg? real.koki

Vem var det som bannade dig? berdan1213

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260201142841058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade in i en bil när jag hade 3 poliser som riktade vapen mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i Krim support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Look man... polisen körde på mig när jag hoppade ut ur bilen som gjorde att jag tappade 5sekunder på att ställa mig upp sedan så väljer jag att springa mot min bil och på den sekunden hoppar 3poliser ut och riktar ak47 mot mig, vad ska jag göra du måste också förstå mig. jag är inte här för att göra din dag längre eller skapa problem, mitt gäng börjar bli inaktiv och mina medlemmar behöver mig ingame. Drog produceringen är stoppad då både vice bossarna är sjuka ge mig bara en sista chans jag brukar inte göra regelbrott jag är ingen problem spelare shit happens vad ska man säga och ibland får man stå för det...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lär mig av de konsekvenserna jag får men jag blir inte bannad ofta. Ja jag är orange spelare men det är för att en staff tog bort och satt dit min ban igen så jag ska igentligen vara grön. Men jag brukar inte göra regel brott eller så jag jag ÅNGRADE det jag gjorde i efterhand. När jag redan utförde regelbrottet så var det no turning back. Jag ångrar verkligen det jag gjorde men nu
har det redan hänt om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet ju självklart vad som är rätt och fel efter 5års rp tid men ingen är fel fri. Det jag skulle kunna göra annorlunda var att lyssna på kommando av de som riktar vapen mot mig, biland vill man hitta bortförklaringar men nu är jag helt rak och ärlig. Detta kommer inte hända igen, om någon riktar vapen mot mig så är det bara upp med händerna och lyssna på kommando inte mer än så..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att verkligen lyssna och ta order när någon har vapen mot mig, utöver det så vet jag redan vad fear är och det var ett dumt val att välja att springa och hoppa in i en bil när hela poliskåren riktar vapen mot mig. Detta som jag blev bannad för har blivit en hård läxa för mig och det var dumt att ta den vägen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka