Nekad KokiAQ.LÖSER | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KokiAQ.LÖSER

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
250
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: steam:11000014784de9f

Vad är din discord tagg? real.koki

Vem var det som bannade dig? berdan1213

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260201142841058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade in i en bil när jag hade 3 poliser som riktade vapen mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i Krim support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig men om ni skulle kunna se mitt pov från scenariot så skulle ni ha kunnat se min sida. Jag förstår att det var 3 vapen som riktade mot mig men allt var planerat, om vår bil går sönder så har vi ett para bilar som kör med oss civilt som vi ska kunna hoppa in i. Som ni ser på klippet så väljer polisen att köra på oss och hindra oss genom VDM. Om de inte skulle kört på oss där så skulle vi alla redan suttit i den andra bilen men de väljer att köra på oss och sedan rikta på oss. Nu har jag inte klipp men pittningar på den andra bilen som jag hoppa in i var sjuka. Jag förstår att det var 3 vapen mot mig men som jag sa, om polisen inte skulle köra på oss så skulle vi hunnit utan att få 3 vapen på oss.

När någon riktar mot en så ska man lyssna men jag hörde inte polisen säga stanna, ta upp dina händer eller liknande därför valde jag att snabbt hoppa in i den andra bilen som sedan tog oss därifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lär mig av de konsekvenserna jag får.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna hitta ett bättre läge och försöka fly därmed att inte bli vdmad av polisen. Jag skulle kunna kanske köra upp i skogen och inte en bred väg och tagit upp händerna när polisen rikta på mig. Jag gjorde fel och insåg det när jag såg motpartens klipp, polisen rikta mot mig men jag hörde inte deras commando därför valde jag att hoppa in i den andra bilen som var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag gjorde var fel och jag insåg det, Situationen var stressig och vi var 3 personer, polisen körde rakt in i oss så att vi alla hamn på backen om inte de skulle köra in i oss så skulle chansen vara större att vi skulle hinna hoppa in i den andra bilen och snabbt köra därifrån. Situationen blev som den blev och den var stressig men jag gjorde fel som inte ska hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka