Nekad kokainboss | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kokainboss

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kodde177/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamko

Vad är ditt discord namn? kokainboss#1198

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mr. K. Han är 25 år gammal och bott i förorten nästan hela sitt liv. Han är uppväxt med 3 bröder och endast hans mamma vid liv. När Mr. K's pappa dog, då förändrades hans liv för alltid. Han började umgås med kriminella och hitta på dumheter, sedan hamnade hans yngre bröder i samma spår och dem byggde upp ett kokain imperium. Mr. K blev en väldigt framgångsrik drogbaron tillsammans med sina bröder. De hade ett område som de styrde över, och de hade ett högt våldskapital, kända för att utföra och anstifta mord. De blev rika på att sälja för det mesta kokain, därav namnet Mr. K, som står för Kokainboss. Han flyttade till denna staden för att han ville expandera och ta över även denna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att bidra med bra RP, jag känner att jag passar in i servern då jag har provspelat med hjälp av en vän. Jag tycker att dem flesta i denna server RPar väldigt bra gentemot andra servrar. Förutom karaktären jag nämnde ovan har jag planer på att ansöka till polis vid senare tillfälle. Jag är en aktiv spelare och en kreativ RPare, jag är säker att jag kommer spendera mycket tid i denna server. Jag gillar även utbudet av bilar i denna server då jag har ett stort fordonsintresse utanför spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär med bra scenarios. Jag är intresserad av unive pga att de flesta är seriösa RPare, vilket jag kan bidra till då jag anser att även jag är en seriös RPare. Jag vill att alla ska kunna ha roligt och skapa roliga och kreativa scenarion vilket jag definitivt kommer bidra till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna och komma ut störst. Man kan låta motpartens spela ut sin del t.ex.

Hur hittade du Unive? Genom vänner, som rekommenderade servern. Dessutom är det många aktiva spelare dagligen vilket lockade hit mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka