Nekad Koivumäki | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koivumäki

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122045917/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Björktegen

Vad är ditt discord namn? Jimmie Koivumäki#2215

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer hetat Hasse Larsson. Han är 56 år och har inge barn. frun hans har dumpat han för någon rik snubbe. Han är en väldigt snäll och sköter sig till lagarna. Hasse är en sliten alkis och har inte så mycket självkänsla kvar. han mår väldigt dåligt och försöker vara så positiv som det bara går. han går på a kassa väldigt mycket men han är väldigt driven om att försöka fixa jobb. Han har inga riktiga hobbys men han uppskattar varje dag som går. Hans dröm är att leva ett lyx men lagligt liv. Och han vill gärna ha så mycket vänner som möjligt. Hasse är 180cm lång, har ljus hud. men väldigt gråt lite längre hår. lite halv stubbigt skägg. och har gröna ögon. Lite sunka kläder då han har sovit ute i några dagar. Han har en väldigt bra och nära vän med heter Peter Munk. hasse och Peter lärde känna varandra i AA möten (alkis möten) Hasse och peter gör nästan allt tillsamman och dom dricker en del tillsammans.
Hasse har haft tidigare jobb hos postnord. och enligt peter skötte han sig bra. men chefen sparka honom för att han börja dricka på arbetstid.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för den har en bra och höj RP nivå inom servern, jag kommer bidra med en bra RP nivå. jag har RPat på andra servrar samt varit staff på dom och jag vet grundreglerna inom RP, jag gillar och servern för jag tycker om det för det finns måga wl jobb och för att det finns en bra polismydighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra RP nivå, samt social RP. jag har har rpet en del innan inte allt för mycket men en del. sen är jag väldigt pratglad så kommer kunna skapa måma olika scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt inte handlar om dig och att den andra ska få vinna det gör inget om man förlorar ibland alla ska ha roligt och har du inte gjorde något fel stanna för polisen eller om dom skjuter dig lek skadat rulla inte runt och skjut alla som om du inte precis blev skjuten.

Hur hittade du Unive? min kompis har spelat här och sagt att den är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka