Nekad Koifish | Whitelist ansökning [alb the pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koifish

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199004223595/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander husby

Vad är ditt discord namn? Koifish#9159

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2002

Berätta om din karaktär. En väldigt stor kille, med den sjukaste basrösten folk har hört, men snäll som en teddybjörn på utsidan. Utstickande namn som passar en basig kille som Kent. En kille som alla känner,
Historian av denna person är svår att tänka upp på ett par minuter såhär, men en till synes nyinflyttad lugn person från Norrland, Kent är 53 och har spenderat hela sitt vuxna liv i en elitstyrka i Norrland, men har nu på senare tid sökt sig till storstan för att avsluta sin karriär inom lagens rätta sida.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag skulle passa in som polis då jag har kunskaper inom yrket och skulle kunna bidra till en roligare spelupplevelse för alla i servern. Jag kommer också spela som man ska och inte "missbruka" min roll som polis då jag har fått höra att folk gör det. Jag kommer kunna bidra med mycket kunskap inom polis yrket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna komma in i polisyrket och kunna göra bra och roliga scenarion på servern

Hur hittade du Unive? Genom att rekommendationer från polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hoppas kunna uppfylla min karaktärs barndomsdröm att bli polis och bidra till samhället. Vill även utveckla min Rp karaktär för att i sin tur bidra till roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på polismyndigheten förut men tröttnade då det va en fivepd server,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka