Accepterad Kogz | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kogz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kevinmnyk är namnet vet inte vart man kollar länk

Vad är ditt namn i verkligheten? my name is Kevin nykvist

Vad är ditt discord namn? korvbrodmedketchup#2381

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 1999

Berätta om din karaktär. min käraktär är 25 år gammal och har stor dröm det är att få jobb sen få vänner karaktären heter Kevin nyk han vill helst bli polis läkare eller jobba för Securitas han jobbar hela tiden när han är vaken han har en dröm bil och det är att lyckas jobba satt han får råd med rolls royce om han blir medlem såskaffar han jobb direkt.
just nu är han ledsen för hans kompis steffan blev polis och Kevin tror att Steffan inte bryr sig om han längre och då vill min karaktär bli polis satt de kan ta fast tjuver men annat jobb går också bra min karaktär kan 3 språk han vill också ha en toyota supra den är cool men för dyr därför vill han ha jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror jag kan bli bra på olika jobb t.e.x polis jag pluggar om olika jobb så jag kan lära mig och få jobb sen så trror jag att jag kan vara med och hjälpa andra som behöver hjälp i dc/blå appen chatten kommer berätta om jag ser någon som inte rpar och mer som ringer ambulans när behövs räddningstjänst och polis men helst vill min karaktär bli polis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? älskar verkligen allt med servern t.e.x sååååå många bilar jobb kriminela personer man kan stoppa som polis man kan hjälpa skadade personer som läkare man kan släcka bränder som räddningstjänst och sånt det är varför och så många personer spelar unive rp

Hur hittade du Unive? jag leta efter en server svenks server och så såg jag unive över 100 personer satt jag tänkte om det är så många måste det vara bra och jag gick in och nu älskar jag den

Vad har du för mål med ditt rollspel? lyckas få ett bra jobb i unive hitta vänner visa min kompis steffan att jag också kan få ett riktigt bra jobb t.e.x polis vill jag helst men läkare går eller meko falck räddningtjänst securitas men helst polis mitt största mål är att få 2 dröm bilar det är toyota supra eller rolls royce och sen när jag får mycket pengar så skaffar jag båda det är det jag har just nu jag kan få mer mål senare

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lyckas få ett bra jobb i unive hitta vänner visa min kompis steffan att jag också kan få ett riktigt bra jobb t.e.x polis vill jag helst men läkare går eller meko falck räddningtjänst securitas men helst polis mitt största mål är att få 2 dröm bilar det är toyota supra eller rolls royce och sen när jag får mycket pengar så skaffar jag båda

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för unive är bäst men jag har ett tips och det är............LÄGG ALDRIG NED SERVERN

Tillbaka